Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Administrativní budova
Slomek, Jakub ; Skřivanek, Marcel (oponent) ; Daněk, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce "Administrativní budova" je zpracována ve formě projektové dokumentace obsahující náležitosti dle platných předpisů. Navržený objekt je umístěn v Brně, v katastrálním území Židenice, Je to třípodlažní nepodsklepená budova s plochou střechou. V přízemí se nachází kavárna, recepce, technické zázemí, kanceláře a zasedací místnosti. Další kanceláře a zasedací místnosti jsou navrženy v druhém a třetím nadzemním podlaží.
The issue of parking in Nove Zamky
Vajda, Ronald ; Radimský, Michal (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the issue of static transport in the town of Nové Zámky. The subject of this work is the analysis of static transport in the city. The city was divided into individual logical zones. Shortcomings were identified in the analytical part of the existing situation, an evaluation was made, a SWOT analysis was made, comparisons with other cities were made, and based on these aspects, adequate solutions were proposed in the design part. The proposed solutions are designed to contribute to an overall better situation in the city, not just in the field of static transport.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / - architektonická studie - design
Gebhardt, Tomáš ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadání diplomové práce předcházel specializovaný ateliér ,,Architektonická studie bikrosového areálu Favorit Brno. Tento ateliér byl zaměřen na návrh zázemí pro Bikrosovou trať. Dále na vypracování architektonicko-urbanistické studie sportovního areálu v Komárově s předpokladem dominanty cyklistické haly. Propojení pěších cest, a zjednodušení dopravní obsluhy. Diplomová práce se věnuje vypracování nového konceptu území, kde bude mít místo jak sport profesionální, tak i rekreační. Hlavní část práce je věnována návrhu nového cyklistického stadionu, patřící TJ Favoritu Brna. Hala by měla splňovat dostatečnou kapacitu a zázemí pro konání mezinárodních sportovních utkání v dráhové cyklistice. Zároveň by měl být využitelná pro trénink, konání menších závodů a jiné sportovní i kulturní akce. Dalším požadavkem je, aby stadion mohl nabízet dostatečné zázemí pro domácí cyklistický klub TJ Favorit Brno. Jehož domácím místem je v současnosti nevyhovující cyklistický stadion na Brněnském výstavišti. Tento stadion dnes nesplňuje podmínky podle parametrů mezinárodní federace UCI. Pozornost si v neposlední řadě zaslouží návrh variabilního prostoru haly, který bude sloužit míčovým sportům a dalším sportovním akcím. Cyklistický stadion je umístěn v severní části areálu. Klade důraz na oddělení vstupů diváků a sportovců. Hlavním výrazovým prvkem jsou dvě hmoty, z niž jedna umožňuje veřejnosti vystoupat po rampě po obvodu stadionu do vyhlídkových míst. Z rampy je možno vidět děj uvnitř stadionu. Atraktivitu celého areálu zvyšuje navržené dopravní hřiště a pumptrack. Celkový areál bude oddělen od dopravy. Na území areálu vzniknou 3 nové parkoviště.
Variantní řešení křižovatky u obce Přestanov
Nitková, Jana ; Urban, Petr (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování projektové dokumentace okružní křižovatky v rámci studie. Řešená křižovatka se nachází v obci Přestanov, kde se protínají komunikace I/13 a komunikace II/253. Přestavba průsečné křižovatky na křižovatku okružní má zajistit bezpečný a plynulý průjezd vozidel z vedlejší komunikace II/253. Práce dokládá navržení 3 variant. Pro zpracování je vybrána spirálová okružní křižovatka, ta je dále technicky zpracována s doloženou technickou zprávou a výkresovou dokumentací. Práce též obsahuje inženýrský průzkum a kapacitní posouzení jednotlivých variant.
Studie Dukelského náměstí v Přelouči
Mittermayerová, Anita ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rekonstrukce prostoru Dukelského náměstí a jeho okolí před nádražím ČD v Přelouči. Jedná se o úpravu chodníků a komunikací, návrh parkovacích stání a parkoviště. Řešení bylo zpracované v několika variantách na základě provedeného sčítání dopravy.
Rekonstrukce hl.vlakového nádraží v Brně
Šiprová, Lucie ; Erben, Adam (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Novotný, Miloslav (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce bylo zhotovení Dokumentace pro stavební povolení a části Dokumentace pro provádění stavby na základě architektonické studie, která byla vypracována v předmětu AG33 – Ateliér architektonické tvorby III v letním semestru druhého ročníku. Předmětem této studie byla obnova a návrh nového využití objektu současného hl. vlakového nádraží v Brně, jenž je situován do centra města Brna v městské části Brno – Střed na k.ú. Město Brno (610003). Projekt řeší obnovu objektu a možnosti jeho nového využití ve variantě odsunu hlavního vlakového nádraží cca 800 metrů jižním směrem. Součástí bakalářské práce je ideové řešení nového využití historické budovy, areálu současného kolejiště a návaznosti objektu na blízké okolí. Podrobné řešení se zabývá novostavbou hotelu v místě nejnovějšího křídla vlakového nádraží, které bude zbouráno. Základní myšlenkou je zachovat co největší část historického objektu a hodnotných konstrukcí, vyhnout se navyšování zastavěných ploch a vnést do budovy a centra města nový život. Atraktivnost budovy bude umocněna novým parkem vybudovaným v místě současného kolejiště. Na park bude v úrovni stávajícího kolejiště navazovat nová lávka ústící ve 2.NP OD Tesco a NG Vaňkovka. Parkovací kapacita je zajištěna podzemním parkovištěm, nově vybudovaným pod kolejištěm. Dále dojde k moderní dostavbě věže u hlavní haly budovy, která byla zbourána za 2. Světové války. Přístavba nového křídla, celá rekonstrukce i všechny dostavby (nová věž) budou řešeny moderní formou, která bude respektovat a zdůrazňovat secesní historickou budovu a genius loci místa.
Nádraží VRT letiště Brno Tuřany
Kuchtík, Pavel ; Ruller, Ivan (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Diplomová práce byla zpracována jako architektonická studie. Předmětem řešení byl návrh nádraží VRT v Brně- Tuřanech, nedaleko brněnského letiště. Byla navržena nádražní budova s nástupišti a čtyřmi kolejemi. Dvě z nich jsou průjezdné a zbylé dvě jsou staniční. Kolejiště vede pod úrovní terénu. Nad kolejištěm je usazena nádražní budova, která spojuje území rozdělené železničním koridorem. Nadraží slouží převážně pro přestup mezi železniční a leteckou dopravou.
Bytový dům s občanskou vybaveností
Štolfa, Marek ; Bláhová, Pavla (oponent) ; Čuprová, Danuše (vedoucí práce)
Diplomová práce "Bytový dům s občanskou vybaveností" je zpracována ve formě projektové dokumentace obsahující všechny náležitosti dle platných předpisů. Navržený objekt je umístěn v Brně, v katastrálním území Stránice. Je to čtyřpodlažní nepodsklepená budova s plochou střechou. V přízemí se nachází zdravotnické středisko, technické zázemí objektu a klubovny. Ve druhém až čtvrtém nadzemním podlaží jsou navrženy bytové jednotky.
Hranice – redefinice městské struktury
Uherková, Ivona ; Ryšavá, Hana (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Diplomová práce Park and Ride se zabývá návrhem záchytného parkovacího domu ve městě Hranice, které jsou známy především svým významným dopravním vlakovým uzlem a Hranickou propastí. Město nyní trpí velkou intenzitou automobilové dopravy v centru města z důvodu nedostatečné uliční sítě. Tato síť je narušena čtyřproudou silnicí, která byla postavena v 80. letech 20. století a přestřihla tak přirozené dopravní vazby. Zrušením čtyřproudé silnice, která nyní již postrádá na dopravní obslužnosti, se uvolňuje velké množství rozvojové plochy, které je primárně využito jako zemědělsko-rekreační oblasti. Součástí tohoto zeleného pásu je právě i objekt parkovacího domu, který zamezuje vjezdu nadbytečných automobilů do centra města. Parkovací dům tvoří nový dopravní uzel města, jehož součástí jsou i prvky alternativní dopravy – přestup na MHD či kolo, čímž je umožněno vytvoření centra města příjemného pro chodce.
Stavebně technologický projekt tepelného napaječe v Jižních Čechách
Handlíř, Jan ; Hejl, Martin (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je stavebně technologický projekt tepelného napaječe na trase horkovodu mezi Českými Budějovicemi a Jadernou elektrárnou Temelín. Hlavní objekt stavby tvoří ocelová hala se zděnou administrativní částí. Halu tvoří ocelová montovaná konstrukce opláštěná sendvičovými panely. Administrativní část je jednopodlažní objekt z keramického zdiva a plochou střechou. Součástí stavby je i přístupová komunikace s parkovištěm.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.